Masz pytania? Zadzwoń - (+48) 91 88 76 022
 

Najczęściej zadawane pytania


Moje konto

Jak mogę założyć konto w sklepie SUNLUX24?
To bardzo proste: prosimy kliknąć po prawej na "Moje konto" oraz wypełnić puste pola.

Jakie korzyści płyną z posiadania konta w sklepie SUNLUX24?
Po założeniu konta nie będą Państwo musieli wpisywać wszystkich danych teleadresowych od nowa, by złożyć kolejne zamówienie. Dodatkowo będą mieli Państwo wgląd do dotychczas złożonych zamówień. Wszystkie wprowadzone dane mogą Państwo edytować w dowolnym momencie.

Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta?
Oczywiście, istnieje możliwość złożenia zamówienia bez zakładania konta. W tym celu po wybraniu produktów do koszyka zakupów i kliknięcu "do kasy" prosimy o wpisanie danych teleadresowych.

Gdzie mogę zmienić dane użytkownika?
W zakładce ?Moje konto? mogą Państwo edytować każde dowolne pole poprzez wpisanie nowej treści i potwierdzenie wprowadzonych danych przyciskiem "Potwierdź".

Jak mogę zmienić hasło?
W tym celu w zakładce ?Moje konto? należy wybrać opcję "Zmiana hasła", a następnie wprowadzić adres E-Mail, na który zostanie wysłany link do zmiany hasła. Należy zwrócić uwagę na to, by był to adres mailowy, który został podany przy zakładaniu konta. Następnie należy otworzyć maila i kliknąć link "Zmiana hasła". W tym momencie nastąpi przekierowanie do naszego sklepu, gdzie należy wprowadzić nowe hasło oraz potwierdzić wprowadzając je ponownie i klikając na "Zapisz nowe hasło".

Zapomniałem hasła! Co mogę zrobić?
W zakładce ?Moje konto? należy kliknąć na "Zmiana hasła", a następnie wprowadzić adres E-Mail, na który zostanie wysłany link do zmiany hasła. Należy zwrócić uwagę na to, by był to adres mailowy, który został podany przy zakładaniu konta. Następnie należy otworzyć maila i kliknąć link "Zmiana hasła". W tym momencie nastąpi przekierowanie do naszego sklepu, gdzie należy wprowadzić nowe hasło oraz potwierdzić wprowadzając je ponownie i klikając na "Zapisz nowe hasło".

Jeżeli w ciągu kilku minut nie otrzymają Państwo żadnego maila z linkiem do zmiany hasła, prosimy o sprawdzenie:
- czy na pewno zarejestrowali się Państwo w naszym sklepie? Jeżeli nie, prosimy kliknąć na zakładkę ?Moje konto?, by się zarejestrować. Wtedy mogą Państwo wprowadzić swoje hasło. Po zarejestrowaniu się, będą mieli Państwo możliwość logowania się do swojego konta przy użyciu adresu mailowego oraz hasła.
- czy nie popełnili Państwo błędu przy wprowadzaniu adresu mailowego bądź hasła?

Jeżeli nie otrzymali Państwo linku do zmiany hasła pomimo pomyślnie przeprowadzonej procedury zmiany hasła, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: (+48) 91 88 76 022 lub adresem mailowym: info@sunlux24.pl.

Jak mogę zmienić adres dostawy dla nowych zamówień?
W trakcie zamawiania mogą Państwo podać inny niż podany przy rejestracji adres dostawy. Po złożeniu zamówienia nie jest już możliwa zmiana adresu za pośrednictwem sklepu. W takich wypadkach prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez wysłanie poprawnego adresu na e-mail: info@sunlux24.pl. Zmianę hasła również potwierdzimy mailowo.

Obsługa Klienta

Jak mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta SUNLUX24?
Biuro Obsługi Klienta SUNLUX24 jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 18 oraz w sobotę w godzinach od 10 do 14 pod numerem telefonu: (+48) 91 88 76 022 lub mailowo pod adresem: info@sunlux24.pl.

Produkty

Jaka jest różnica między plisami basic i premium?
Plisy basic to wariant bardziej koszystny cenowo ze względu na mniej obszerną paletę kolorystyczną tkanin. Plisy basic dostępne są w 94 kolorach tkanin, oraz 14 kolorach systemu (kolory biały, kość słoniowa, mahoń). Nasze plisy basic składają się z dwóch ruchomych szyn obsługiwanych za pomocą rączek.
Plisy premium dostępne są w 330 kolorach tkanin i w czterech kolorach systemu do wyboru: białym, srebrnym, czarnym i messing (kolor mosiądzu). Nasze plisy premium wykonujemy w systemie Cosiflor, który oferuje szeroki wybór pod względem modeli i możliwości montażu.

Jaka jest różnica między żaluzjami basic i premium?
Żaluzje basic są doskonałym rozwiązaniem dla tych, którzy cenią sobie dobrą jakość w dobrej cenie. Produkt dostępny jest tylko z lamelami o szerokości 25 mm i jest sterowany za pomocą pokrętła i sznurka. Istnieje także możliwość wykonania żaluzji międzyszybowej w wariancie basic.
Żaluzje premium dostępne są w szerszej gamie kolorystycznej. System stosowany w żaluzjach premium oferuje także więcej możliwości - mogą Państwo nie tylko wybrać sobie dogodny sposób sterowania: sznurkiem w obiegu, koralikiem, korbą czy za pomocą dwóch ruchomych szyn (żaluzje Duolux), ale również wybrać szerokość lamel: 16 mm lub 25 mm.
Żaluzje basic und premium różnią się także grubością taśmy aluminiowej wykorzystywanej do produkcji lamel. Lamele w żaluzjach basic mają grubość 0,18 mm, a w żaluzjach premium 0,21 mm.

Zamówienia

Jakie artykuły moga Państwo zamówić w naszym sklepie?
W naszym sklepie znajdą Państwo plisy basic, plisy premium, rolety, żaluzje pionowe. Wszystkie dostępne u nas produkty mogą Państwo zamówić na podany wymiar. Wszystkie niezbędne informacje znajdą Państwo pod "Produktami"

/W jaki sposób mogą Państwo złożyć zamówienie?
Proszę kliknąć w "Produkty", następnie proszę wybrać produkt. Po prawej stronie pojawi się cena produktu. Następnie proszę kliknąć "zamawiam". Zostaną Państwo automatycznie przekierowani do naszego konfiguratora, który będzie Państwu pomocny przez cały proces zakupu. Podana cena może ulec zmianie i jest zależne od wybrania opcji płatnośći.

Jak mogę anulować zamówienie?
Zamówienie mogą Państwo anulować poprzez wysłanie meila z Państwa danymi oraz numerem zamówienia. Nasz serwis obsługi klienta sklepu Sunlux 24 będzie się z Państwem kontaktował w celu potwierdzenia, że zamówienie zostało anulowane. Anulowanie zamówienia nie jest możliwe w przypadku, gdy zamówienie zostało przekazane do działu produkcji, lub jeśli produkt został już wysłany.

W jaki sposób mogę dodać kolejne zamówienie?
Jeśli po złożeniu zamówienia w naszym sklepie, chcieliby Państwo dodać kolejne, mogą nas Państwo poinformować o tym telefonicznie lub meilowo. Wówczas oba zamówienia wyślemy w jednej paczce. Czas dostawy jest ściśle uzalezniony od rodzaju produktu.

Jaki jest koszt wysyłki?
Informacje o kosztach wysyłki mogą Państwo tutaj

Dostawa

Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy jest ściśle uzależniony od rodzaju zamawianego produktu. Informacje o czasie wysyłki pojedynczych produktów mogą Państwo sprawdzić na stronie czas dostawy.

Z jakich powodów nie otrzymałem wszystkich produktów?
W przypadku zamówień większej ilości artykułów, wysyłka może być w wiekszej ilości opakowań. W niektórych przypadkach przesyłka może się wydłużyć.

Czy otrzymam potwierdzenie odnośnie terminu dostawy?
Gdy zamówione przez Państwa produkty będą wysłane, otrzymają Państwo potwierdzenie drogą mailową wraz z numerem Tracking, umożliwiającym śledzenie przesyłki.

Dlaczego nie otrzymałem do tej pory żadnej przesyłki?
Gdy mimo zamówienia nie otrzymają Państwo zamówionego produktu, proszę sprawdzić, czy kwota za dany produkt została przelana na nasze konto. Proszę również sprawdzić poprawność podanych przez Państwa danych. Prosimy również o niezwłoczne skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta.

W momencie przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia, po to by w łatwy sposob odnaleźć Państwa zamówienie.

Jak należy postępować w przypadku otrzymania uszkodzonego produktu?
W przypadku stwierdzenia przez państwa uszkodzeń produktu, powstałych podczas transportu, prosimy odmówić przyjęcia paczki. Prosimy również o niezwłoczne skontaktowanie się z naszym serwisem obsługi klienta.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń produktu już po przyjęciu paczki, prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z naszym biurem obsługi klienta. Otrzymają od nas Państwo wówczas nalepkę, którą powinni Państwo przykleić na paczkę. Na tej podstawie powinniście Państwo również powiadomić firmę kurierską, która odbierze od Państwa uszkodzony przedmiot.

Reklamacje

W jaki sposob mogę dokonać reklamacji?
Reklamacje mogą Państwo zgłosić pisemnie na podany przez nas adres meilowy. W przypadku reklamacji bardzo pomocne moga być dołączone przez Państwa zdjęcia.

W jaki sposób mogę oddać produkt do naprawy?
Jeśli chcą Państwo wysłać produkt do naprawy, prosimy o przesłanie zlecenia reklamacyjnego na podany adres: info@sunlux24.pl. Nasz specjalista sprawdzi, czy możliwe jest wykonanie naprawy uszkodzonego produktu, oraz jakie są koszty naprawy.

W obu przypadkach wysyłamy Państwu nalepkę na powrót uszkodzonego porduktu. W ten sposób możliwe jest wysłanie do nas uszkodzonego produktu firmą kurierską

Sposoby płatności

Dostępne sposoby płatności w naszym sklepie
Do wyboru mają Państwo następujące sposoby płatności:
Przelew bankowy


W jaki sposób dokonają Państwo płatności przelewem?
Płatności tą metodą mogą Państwo dokonać poprzez konto bankowe online lub bezpośrednio w placówce bankowej. Gdy zdecydują się Państwo na tę metode płatności, otrzymają Państwo potwierdzenie zlecenia oraz nasze dane do przelewu bankowego, na który mogą Państwo dokonać płatności.